Style du jour ; what to wear on the hottest day of 2013 (so far)

dinsdag 18 juni 2013


I'm always finding it hard to figure out what to wear on a day where temps are predicted up to 34°C !
It's super easy when you know you'll be spending a day at the pool ; not (yet) the case as I'm spending my day at office. 
So the lightest of lightest blouse combined with my trademark skinny black jean. Flats and biker jacket .. and my new Delvaux bag !! What's your work/heatwave look ? 

*

Ik vind het altijd ontzettend moeilijk om te kiezen wat ik moet aandoen wanneer er temperaturen van 34°C voorspeld werden. Gemakkelijk als je weet dat je de dag aan het zwembad doorbrengt : dit is (nog) niet het geval want ik werk nog bijna de hele zomer door. 
Het allerdunste bloesje koos ik uit de kast gecombineerd met mijn vast merk ; de zwarte skinny jean en platte schoentjes (geen zin in zere voeten vandaag). Dit combineren we dan met mijn mouwloos biker vestje en mijn nieuw rood handtasje van Delvaux. 
Wat is jullie stijl als je moet werken in deze hitte ?


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

share your thoughts - be blunt but respectful. thank you.

Proudly designed by Mlekoshi playground