Primark FW 2013 − 2014 collection

dinsdag 25 juni 2013


My daughter's been asking for ages to go with her to Liège to shop at Primark.
I did not know what the fuzz was all about ; sure, the prices are very low but to travel for a couple of hours by train for some high street stuff you surely could find at H&M or Bershka .. 

Now, I might have a change of heart ; seeing the previews of their FW collection could make me jump on the first train to Liége, instantly !
The items seen in the picture have my approval ! Love the studded boots (SO my thing) and the top and jacket seem a perfect fashion catch too. Now rumour has it Primark will open a shop in Ghent next year : we might enjoy more trips by train I guess .. I know somebody who's going to be very pleased for sure ! 

*
Mijn dochter zeurt al weken om eens met de trein naar Luik te gaan om te shoppen bij Primark. 
Ik begreep totaal niet waarom ze nu persé naar Luik wilde ; ok, tienermeisjes geven geen 75€ uit aan een t shirtje maar om nu uren op een trein te gaan zitten om wat dingen te scoren die je in de meeste ketens ook kan vinden .. 

Tot ik deze preview foto's zag ; als de collectie voor AW 2013 zo leuk is, dan spring ik metéén die trein op. Die studded laarsje zijn ZO echt mijn ding ; het topje en vestje zouden ook perfect passen bij enkele stukken die ik al op het oog heb voor volgend seizoen. Nu hoorde ik onlangs dat er in 2014 een Primark in Gent zou openen : treinritjes naar Gent staan dus zeker op de planning. Maar misschien toch eens eerst een dagje Luik inlassen. Ik weet iemand die heel tevreden zal zijn ! 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

share your thoughts - be blunt but respectful. thank you.

Proudly designed by Mlekoshi playground